Deejay Myreel

luni

Dispare muzica comercială ?

Am observat că, în ultima vreme, lumea apreciază tot mai mult melodiile simple, cu un ritm din ce în ce mai lent și chiar cu unele influențe mai copilaresti” (dacă pot să spun așa), adică desprinse parcă din unele jocuri ale copilăriei (ca in clipul de mai jos ).
A fost Lykke Li, apoi Jamie Woon, iar acum urmează Gotye & Kimbra, despre care, sincer, nu știu prea multe. Mi se pare mie sau chiar e pe bune ceea ce se întâmplă ? Să fie oare din cauza radio-ului și a TV-ului care ne omoară cu aceeași muzică, comercială zi de zi ?

2 comentarii:

Eu unu din cate am observat romania a dato in comerciale deknd a scos dony piesa sexy thing a fost hit global si efectiv aprope toti au inceput sa o ia la xeroxat k doar pe vremea aceea nu erau multi artisti romani internationali....iar in zilele d azi deja avem o lista intreaga d artisti romani internationali datorita muzicii comerciale sau mai bn spus datorita muzicii xeroxate.
Dar mai nou a fost avicii cu piesa levels kre iar,mega-hit....acu am observat k romanii deja o las mai usor cu piese comerciale si o intind kt mai mult spre trance,progresive etc...iar intindem sa xeroxam

piesele aste sunt doar un foc de paie..nu cred ca au sanse sa dispara manelele si popcornul

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More